Pitkästä aikaa pitkä päivällinen. Tai oikeastaan illallinen. Jälkkärikin onnistui – vadelmaa kolmella tavalla. Mukava leppoisa ilta oli. Ruoan ääressä on helppo jutella.

Muutoin päivään kuului lenkkiä – kävellen, auts!, nettisivupäivitystä, lomakkeen tekoa… Ja pitkästä aikaa nyt merkillinen väsy.

 

Jokainen kommentti on ilo!