Niitä näitäVielä kerran, Jose! 12.10.201313.10.20130 Comment on Vielä kerran, Jose!Oiskohan nyt olleet pitkän aikaan viimeiset Meksiko-pilheet jotka järjestän … Joskin jo nyt salsa ja guacamole onnistuivat…Tänään – taas – huikeasta aamulenkistä lähtien kaikenmoista… Elämä on,..JaaJakaminen Share on WhatsApp(Avautuu uudessa ikkunassa) WhatsApp Tulosta(Avautuu uudessa ikkunassa) Tulosta