Nyt kun minut on taas elvytetty henkisesti ja fyysisesti koneelle (sisäpiirin juttu 😉  Kiitos T.)  voisin todeta, että ei ole kummoisia tapahtunut. Kadonneet kesäsäät ovat palanneet, mikä ilolla on merkille pantu ja työmatkoilla pyöräillessä kirjaimellisesti lämmöllä todettu. Hanskat ovat saaneet jäädä kotiin.

Työpäivät ovat alkaneet venähtää normaalin mittaisiksi: hyvästi kello yhdeksäksi duuniin meno, mutta silti olen ehtinyt matkalla kuvatakin. Kylläinen kesä näyttäytyy kauniina.

Jo kotipihalta lähtiessä on ensimmäisen kerran kamera otettava esiin…

Eilisen kuvasarjani saatua myös FB:ssä monta tykkäystä olen nyt taas niin valokuvaajaa, niin valokuvaaja, että tuleepa taas rimpsu otoksia tähän…

Meillä ei ole koskaan ollut keltaisia orvokkeja… joten nämä villit ovat jostain muuttaneet…

Ja näitä riittää

Linnanmaalle Kaitoväylän päähän on tullut uusi liikenneympyrä ja sen istutukset viehättävät aamuauringon valossa silmääni kovastikin.

Ja näinkin idyllistä maisemaa on pyörätien varrella. ..

Ja iltasella vielä kotipihalla muutama otos.

Jokaisen ruusun alla… Viimeistään nyt klikkaa kuvat isommiksi. Miksihän noi on noin punaisia? Ihan kuin niissä olisi verta.

Nythän voisi taas teetätellä paperikuvia tai julisteitakin kun on niin määrättömästi kukka- ja koskikuvia…  Ja kun tuli Ifolorilta 10 euron hyvityslahjakorttikin. Tein reklamaation niistä pahvikoteloista ja kymmenistä laskuista (ks. postukseni asiasta täällä). Ja viime viikolla tuli tosiaan kympin hyvitys ”Mielipahan” helpottamiseksi ja perustelut moiselle pakkaus/laskutussysteemille.

Tuotantomme on pitkälti automatisoitu ja tuotteet menevät tuotantoon omille osastoilleen. Digikuvat jaetaan myös koon ja pinnan mukaan. Lasku jakaantuu myöskin.   – –   Tuotteilla on eri toimitusajat eivätkä jo valmistuneet tuotteet voi jäädä odottamaan vielä keskeneräistä tuotetta. Valmistunut tuote laskutetaan ja postitetaan jotta toimitusaika pysyisi mahdollisimman lyhyenä. [Yhden päivän viive tuskin suistaisi radaltaan yhdenkään kuvausharrastajan elämänmenoa.]

Toki laskujen määrä on iso tässä sinun tapauksessa ja helpointa olisi jos ilmottaisimme loppusumman kaikille tuotteille ja maksaisit sen yhdellä laskuissa olevalla viitteellä. Summa jaetaan sitten täällä laskukohtaisesti. Tässä tapauksessa olet maksanut kaikki laskut. Laskuja voi aina yhdistää kunhan niissä on sama asiakasnumero.

No hyvä että tuli vastaus, ja muodollinen hyvityskin, mutta edelleenkään minusta tuo automatisointi ei ole riittävä peruste pakkausmateriaalien määrättömälle tuhlaamiselle. Ja tuon ”laskuja voi aina yhdistää” -jutun olisi tietysti voinut kertoa etukäteen.

Mutta olkoon juttu nyt minun osaltani loppuunkäsitelty.

Jokainen kommentti on ilo!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.