Pihapuuhista otoksia.
Lauantaisen Valtteri-myrskyn jälkeen Pehtoori teki eilen lumityöt. Ja Garmin tallensi paikkatietoa… Hyötyliikuntaa lähialueella. 🙂 LÄhti kyllä vielä tuon jälkeen lenkillekin. …
Minä kävin tänään vain tepastelemassa, turhan kylmää ladulle; Garmin ja kamerakin olivat mukana, mutta vasta kotipihalta jotain kaunista tähän.
Kuurankukkia meidän pihan Huvilan ikkunoista.
Kummallisesti ollut kylmä koko päivän.




